Contact?

Bel ons op 020 215 73 50

E-mail

info@kalini.nl

Live support

Chat met ons 24/7 online!

Ik zoek het postadres en de bedrijfsgegevens van Kalini

Postadres

Retouren

Om je retour zo goed mogelijk te ontvangen krijg je nadat je de retour bij ons hebt aangemeld het juiste retouradres voor jouw artikel. Dit kan telefonisch, per mail en via de chat bij ons aangemeld worden.

Postadres voor klachten

Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, bel je het beste met onze klantenservice via 020 215 73 50.

Uiteraard kun je ook schriftelijk een klacht indienen. Voor een snelle en correcte afhandeling vragen we om onderstaande gegevens te vermelden.

  • Het bestelnummer
  • Je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer.

Zodra we de brief hebben ontvangen krijg je van ons een ontvangstbevestiging. Daarna ontvang je binnen een termijn van 7 dagen inhoudelijk een reactie van ons.

Handig om te weten: als de klacht niet naar behoren is behandeld, heb je de mogelijkheid om contact op te nemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Ook kan je de klacht aanmelden bij het ODR platform van de Europese commissie voor consumenten binnen Europa

Bedrijfsgegevens

Kalini
Heusdenstraat 1
1066 HT Amsterdam

E-mail: info@kalini.nl

KvK-nummer: 75242400

BTW-identificatienummer: NL146787687B01