Klachten
KALINI beschikt over een klachten opvolgingssysteem en behandelt jouw klacht met respect. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst ontvangen wij per voorkeur tijdig via mail. Beschrijf in jouw email volledig en duidelijk wat de klacht betreft en welke gebreken er geconstateerd zijn.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kalini.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
Bij KALINI ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een onverhoopt langere verwerkingstijd vraagt, wordt je door KALINI binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. Indien jouw klacht onverhoopt niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.